Ako imate Excel tablicu s praznim ćelijama ili redovima koje želite izbrisati, pokazat ćemo vam jednostavan trik kako to učiniti u samo nekoliko klikova. Brisanje praznih redaka u Excel tablici
Kako izbrisati prazne retke u Excel tablici?
Ako želite brzo brisati prazne retke ili ćelije u Excel tablici, nije potrebno ručno provjeravati i brisati pojedine retke, već to možete učiniti uz pomoć prečaca, a sada ću vam pokazati kako.
1. Odaberite tablicu,
2. Na kartici Home kliknite na Find i odaberite i odaberite opciju Go to special... (ili pritisnite F5 na tipkovnici i odaberite Special),
3. U prozoru koji se otvori odaberite opciju Blanks koja će označiti sve prazne ćelije u vašoj tablici,
4. Držite CTRL na tipkovnici i pritisnite tipku "-" (minus).
5. Odaberite opciju Pomakni ćelije gore ili Cijeli red i kliknite U redu.
Ovo je bio još jedan vodič za Excel, a ovdje možete naučiti kako razdvojiti ime i prezime u Excelu u posebnim stupcima?
0 Primjedbe